Blog Duits - Reisverslag uit Wijk aan Zee, Nederland van Scrum Werk - WaarBenJij.nu Blog Duits - Reisverslag uit Wijk aan Zee, Nederland van Scrum Werk - WaarBenJij.nu

Blog Duits

Door: Sam Gosen

Blijf op de hoogte en volg Scrum

11 Oktober 2017 | Nederland, Wijk aan Zee

Hallo, Ich bin Sam Gosen. Ich sitze am Kennemer College H2A und es ist sehr schön. Ich Sitze auf Football bei Rkvv Dem es ist schön. Meine Eltern und Brüder sind nett zu mir. Mein Bruder heißt Tim und mein anderer Bruder heißt Max und mein Vater Heiße Derk und meine Mutter Heiße Maaike.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Wijk aan Zee

Mijn eerste reis

hoi

Recente Reisverslagen:

11 Oktober 2017

Blog Duits

11 Oktober 2017

Blog duits

11 Oktober 2017

Blog Duits

11 Oktober 2017

Blog Duits
Scrum

Alicia, Abi, Ezra, Sam, Jinan

Actief sinds 11 Okt. 2017
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 2076

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: